Pages

Wednesday, November 3, 2010

saye sgt rajin =)

ngeh333~....tajuk xleh bla je...hihi...xde la rjn pun sbnr nye...bgn tido pun dah terlewat dr yg dijadual kan...alkisah nye hr ni aku kena g berkmpg kat hatcheri skjp...sbb nak kene membersihkan tangki2 ikan, nak timbang ikan and lastly ukur ikan utk data dlm lab report aku...huhu...tu lah keje aku selagi xsampai hujung semester...aku cume ade lbh kurg dua mggu okeh utk setelkan semua lab report, assignment, tutorial and study utk test and final exam...huhu...tu la...gatal sgt  nak study kan...rase kan la...haha (gelak syahdu...miow)


so, bangkit je dr tido hr ni trs capai towel...sblm tu msj aan dulu gtau nak g  hatcheri kul 10 lbh...aan pun reply kate bereh je...waa...sume nk cite kan...hehe...sbnr nye motif entri ni ialah aku nk tunjuk ape sbnr nye hatcheri tu...and ape yg ade kat situ...lps korang tgk pic ni mst korg rs betape xglamer nye keje aku...hihi...but believe me, once u are in this field, u rs syg plk nk tggl kan field ni...org yg suke kan aquatic animals mst suke berada dlm bdg ni...ye la, kalu sume org duk pilih bdg yg glamer2 kan, sape plk yg nk bgnkan industri perikanan & aquaculture kat malaysia ni (amboi ayat...setara ngan PM ni...ke???hihi)...tp serius weh...bdg ni berada di sudut kecil pandangan org je...tp this is one of fields that can generates income utk negara kite tau...=)...kire nye aku ni salah seorg saintis la ek (bluwekkk....muntah hijau)...haha...ok...boleh lupe kan ayat itu...=)


muke yg segar (ke??) sblm mencuci tangki si keli...

tangki keli all females aku & the gang....sgt hijau ye warna nye...ni menunjukkan betapa rajin nye kami meyuap mknn pd anak2 angkat kami ini...hihi...



Selain dr tangki keli ni ade la lagi mende2 lain kat hatcheri ni...ni yang sempat aku snap sementara menunggu aan datang td....

ikan yg suke kissing

Again...ikan yg same

ntah projek sape...aku snap je...one of bivalves species...
Ni pun...tangki je lain...