Pages

Sunday, October 24, 2010

it's a fine friday....

aku tau hari ni dah hari ahad...huhu...tp tajuk entri aku ini hanya untuk berkongsi kegembiraan seorang teman aku yg dah pun bergelar isteri org pd hr jumaat yg lalu...aku sempat menghadiri perkahwinan diorg kat merchang, terengganu...selamat pengantin baru my pren...moga bahagia hingga ke anak cucu cicit dan sumer2 yg seangkatan dgn nya...=)...

selamat hari lahir juga buat seorg teman aku yg menyambut hari lahir nye pd hari ni...maaf kan aku teman...aku tau aku bnyk buat salah kat ko...aku hrp ko masih sudi anggap diri aku yg hina ni sbgi seorg kwn (sowi...entri ini agak emo...tp serius aku terasa amat bersalah pd kwn aku ini)...

kat bwh ni ade dua keping je kot pic wedding member aku ni...sbnr nye bnyk...tp kat camera org lain..nnt kalu diorg tag kat fb aku upload lagi eh... =)




        

No comments:

Post a Comment