Pages

Friday, October 29, 2010

hepi besday to me =)

hehe...actually besday aku dah berlalu pun sbnr nye...28th october 1986...waaa...tua x??hihi...xde smbtan pun sbnr nye besday aku...bese la...28 october tu sentiasa berulang setiap thn...sbnr nye aku mmg xprnh smbut besday dr kecik pun...huhu...sedih x?hehe....psl tu even xde smbutan pun aku tetap hepi...sbb sekurg2 nye aku msh lg diberi peluang utk bernafas di bumi Tuhan ini..dan sbnr ye besday tu turut menginsafkan...ye lah...umur dah bertambah bermakna mase utk hdp di dunia ni pun makin singkat la kan...makin dekat dgn mati...takut tau!!!aku ni amalan pun bnyk mane la sgt...

satu soalan yg common time besday ni mst kwn2 akan tanye "bla nk kawen yus?"...huhu...camne nak jwb tu...mentang2 la umo makin tua ek...soalan wajib la tu...aku sendiri pun sbnr nye xtau la nk jwb soklan mcm ni...Insya Allah...smpi ms nnt aku kawen...jujur ckp aku xprnh plan sgt mende camni...bg aku biar aku stabil dulu...ni hdp pun still huru-hara...camne tu...huhu..thanks kat kwn2 yg wish dan doakan baik2 utk aku (yg doa jht...xmo kwn)...hehe...semoga semua skali dlm rahmat Allah hndk nye...

ade hadiah x?hahaha...mak ayah dah tlg doa aku yg baik2 tu kire hadiah yg plg bermkna la tu...huhu..

tetibe teringat besday thn lps...bdk2 ni wat surprise party kat aku...ms tu lps final exam...kire tu 1st time celebrate besday la tu...thanks kwn2...sweet memory remains forever... =)..meh aku upload pic thn lps la...sedih plak...xberulang dh ms camni.. 

Kek yg chantek...hehe ;)

Xdip aquaculture

No comments:

Post a Comment