Pages

Thursday, September 23, 2010

ghodong2 smkkgb...

ni pun entri yg dah xlapuk dek zaman (mode: perasan ;p)....aku godek2 laptop terjumpe la bnyk nye pic xupload ye...means bnyk citer la tu...ahak2....actually xder la bnyk citer pun...ntah nape tetibe je aku rase jd blogger ni leh menghilangkan cket tahap ketensyenan ku...(tensyen ke??)...haha...agak la...xpun terpengaruh jgk ngan blog2 yg sering aku ikuti ni...wakaka...bc blog org tau...tp nk m'goreng ayat kat blog sendiri cam hampeh je...ek...n ade sesape tau cam ner nk add followers?puas aku duk korek situ korek sini tp xjumpe2 jgk...

ni beberapa pic ghodong2 smkkgb kat NR Cafe tu hari...terbaek ah...korang mmg the bez... =)


p/s: kalu buat reunion asyik2 muke kite je kan...bla la blh ade reunion yg super duper gempaq...br la havoc...

2 comments:

ainiey said...

mmg muka kita je yg wujud..:)

anitrah said...

kite muke yg glamer kan?wonder bla la nk jd xglamer ni ;p

Post a Comment