Pages

Sunday, September 26, 2010

fuh...lega..

akhir nye aku berjy menamatkan sesi pmbntangan proposal projek aku ari ni...wlupun dlm kepala yg agak lalok la jgk...iye la...nervous meh...wlupun dah bnyk kali present sblm2 ni tp thp kenervesan itu tetap wujud...lg2 bg seorg yang sgt mengamalkan bhsa melayu sbgi bhsa perbualan nye mcm aku la...present tu ok la...ade slide...leh ag goreng...tp kalu QA session itu la yg mendebarkan jntg bagai...time m'jwb tu dh xkira grammar ke mane, pronounce cam mane...cket punye cantek aku jwb BM je td...huahuahua...well...i' m proud to be a malay girl (ayat nk cover...wakaka)...wonder la why bahasa melayu ni x establish sbgi international language cam zaman parameswara dolu2...Jepun ngan Korea leh maju guna bhasa dia je kot...(bhsa melayu sendiri pun lintang pukang dah aku ni...sket nk tanye...xsdr diri btol)...hukhukhuk...





No comments:

Post a Comment