Pages

Tuesday, March 30, 2010

apakah...ngeee....



Nway...lamer btol x berblogging ni...bz kah aku?huhu...tidak la...baru2 ni hmpir sebulan jgk la aku berhadapan ngan kesukaran utk online...laptop aku tetibe jer dmm dan x boleh dibuka...well leh dikatakan angkara keganasan aku la jgk...dah tau laptop aku ni org tua lamer...aku gatai2 g ketuk2 ia...konon nak suh cpt sembuh la kot...aper yg jadi slps tu...paham2 jer la...hehe...sebulan hidup aku dirundung kesunyian...nak berfacebook pun kena mntk belas kasihan org...huhu...


on 12th Feb 2010 hari tu (ms ni lappy aku dh padam), family aku menerima sorang lagi kehadiran ahli baru...kak chik aku selamat melahirkan bayi sulung nyer secara caesarean...kami menyambut kalahiran bayi lelaki ni dengan rasa gembira yang teramat lah sangat...almaklum la...setelah 7 thn diorg berkahwin, ini lah 1st baby mereka...aku pun tumpang lah dua kaki kegembiraan kak chik ku ini...so, juz to share pics of our newborn, Wan Muhammad Fayyad Izani...

No comments:

Post a Comment