Pages

Thursday, January 21, 2010

~teacher's world~

well...it's almost a month i became a teacher...fully tuition teacher...

aku pun x sangke yg akhirnyer aku akan terjebak jgk dgn dunia pendidikan ni...not my dream job...sbb aku xprnh yakin bhwa aku ni dikurniakan bakat utk mengajar..

first time...mmg kelam-kabut...maner nk kenal students, their weakness, their talents, nk sediakan bhn lg...dan yg palg penting nak mengubah cara hidup aku...dr seorg penganggur yg boleh la dikelaskan sbgi terhormat kepada seorg yang berkerjaya...huhu..bnyk yg nak diubah pd cara hdp aku...even to communicate ngan my cyg pun limited...ye la...sorg blaja, sorg lagi keje...maner nk samer...biasa tu, every semester mst jmpa dia..lepak samer2 lps blk kelas...hurm...missing him so much...cyg, don't u feel it too??

now...monday to thursday, aku leh la rht lamer sket kat umah cz 2.30 p.m. baru msk keje...blk kul 5.30 and continue to mlm from 8.00-9.20...hari jumaat & sabtu, kul 9.00 aku dah kene g keje and blk kul 5.00 ptg...no times for meronggeng...hr ahad jer aku leh lepak kat umah...tp xleh gak nk berfoya2 sbb nita ader kls...aku tanpa nita?huh...xder mkne nyer...sbb dia yg jd driver time kami nak bersuka ria...huhu..aduyai...ini lah nsb aku sbgi pemegang lesen L...kah333..

No comments:

Post a Comment