Pages

Sunday, January 24, 2010

~Hurm...meng'explore' kan diri ~

Assalamualaikum... adush!!!...susah tol mencari ms utk meng'update'kan blog aku ni...dah berbulan sign up...tp isi nyer se'coet' jer...hehe =) hr ni aku bercuti...sejak2 bergelar guru tuisyen ni, hanya sehari jer dlm seminggu aku boleh bercuti utk merehatkan otak aku dr segala mcm karenah students aku...huhu..baru aku tau betapa susah nya utk mendidik anak org...bkn hanya utk memberi bimbingan dlm soal pelajaran tp jg perlu berusaha keras utk menjadikan anak org sbgi 'manusia'...camner tuh?huhu...aku pun xtau...hanya menaip aper yg terlintas di fikiran... so, sblm ni...aku bkn main jeles lg tgk blog dua org top pren aku ni...bkn main comey lg blog diorg...aku pnya plak...kosong and looking quite moody la pd pndangan aku...jd hr ni aku pun menggodek2 la segala mcm bhn yg ader dlm internet ni utk meng'touch up'kan blog aku...dan ini lah hsl nyer...sejak bla plak aku jd minah pinky + jiwang ni...huhu...aku pun xtau dan xmau tau pun...janji warna nyer ceria dan x sesuram dulu... hurm...msh bnyk lg aku nk kena godek ni...lain kali la plak..penat dah...k la, jmpa lagi...

3 comments:

AnitraH said...

nampak x photo cube generator tu?huhu...aku menciplak idea org...kah33...sowi my prenz..dah jth hati plak ngan mender alah tu...huhu...

ainiey said...

muahahah..
nampok la..
comel2..
hehehhe..
aku pn jenuh gk duk godek2 mende nih..
muahahha..
main try n error jer..
hahhaha..

AnitraH said...

weh...maner plok aku nok godek follower ni?

Post a Comment